7. september 2019
7. september 2019
»Postavljanje ciljev, prevzemanje odgovornosti, spoprijemanje s stresom, sodelovanje z drugimi.«
Alenka Tacol je naštela ključne elemente, ki jih priročnik obravnava, kot so postavljanje ciljev, prevzemanje odgovornosti, spoprijemanje s stresom in sodelovanje z drugimi.
7. september 2019
»Učitelji, ki so poučevali učence, so z veliko gotovostjo potrdili, da se je v razredu, ki je šel skozi program, razredna klima izboljšala.«
Dušica Boben je izpostavila pozitivne rezultate raziskave, ki so pokazali izboljšanje razredne klime po izvedbi programov v šolah.
7. september 2019
»Je to tudi en dober pristop za preprečevanje nasilja na dolge proge. Na dolge proge se proti njemu deluje na točno ta način, da se ljudje učijo drugače.«
Zora Rutar Ilc je izpostavila povezavo med preventivnimi delavnicami in preprečevanjem nasilja na dolgi rok ter poudarila pomen učenja na drugačen način.